Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою убезпечення населення від поширення гострих респіраторних захворювань та коронавірусу COVID-19, який віднесено до особливо небезпечних інфекційних хвороб, у Сумському апеляційному суді на період дії карантинних заходів встановлений особливий режим роботи. Керівництво суду звертається до громадян з проханням бути соціально відповідальними, утриматися від відвідин установи, якщо у них є ознаки будь-якого вірусного захворювання, та не наражати на небезпеку інших громадян.
Апеляційний суд рекомендує всі необхідні документи (апеляційні скарги, заяви, скарги, відзиви, пояснення, клопотання тощо) надавати суду в електронному вигляді на електронну адресу суду або через особистий кабінет в системі «Електронний суд», поштою, факсом тощо. Крім того, в холі приміщення установи встановлено скриньку для документів. Адміністрація суду просить відвідувачів суду залишати кореспонденцію в скринці. Відповідальні особи щогодини вилучатимуть документи та оперативно їх реєструватимуть. У разі необхідності термінового подання документів, громадяни, перебуваючи у приміщенні суду, можуть зателефонувати за внутрішніми телефонами:
Також зазначимо, що відповідно до вимог процесуального законодавства, учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Надіслати до апеляційного суду даний процесуальний документ можна засобами зв’язку. Якщо ж особа бажає особисто приймати участь у справі, але не може прибути до суду з поважних причин, – необхідно повідомити про це суд по телефону чи електронною поштою, надіславши клопотання про відкладення розгляду справи.
Закликаємо усіх відвідувачів суду з розумінням поставитись до запроваджених превентивних заходів та максимально використовувати електронний формат доступу до судочинства. Актуальна інформація буде розміщуватися на офіційному вебсайті Сумського апеляційного суду та на його сторінці у мережі Facebook.