Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сумський апеляційний суд закликає учасників судових процесів активніше використовувати впроваджені електронні засоби зв’язку. Перехід від застарілого документарного судочинства до електронного не лише дасть змогу замінити паперову рутину та полегшити доступ громадян до правосуддя, але й сприятиме тому, щоб зробити правосуддя прозорішим, діяльність судових органів – оперативнішою, а обмін інформацією між судами, учасниками процесу й іншими органами – простішим.
Реєстрація в електронному кабінеті «Електронний суд» фізичної особи досить проста та потребує лише наявності ключа з кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який може бути виданий одним із акредитованих центрів Кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Потрапити до електронного кабінету можна за посиланням https://id.court.gov.ua, або перейти до розділу «Офіційна електронна адреса» на офіційному веб-порталі Судової влади (https://court.gov.ua/).
Щоб здійснити вхід в електронний кабінет користувача необхідно завантажити у відповідне поле файл ключа, ввести пароль та натиснути кнопку «Продовжити». Після вказаних дій користувачу стане доступна сторінка підтвердження таких особистих даних як, прізвище/ім'я/по батькові, індивідуальний податковий номер, номер контактного телефону, електронна адреса, тощо. Звертаємо Вашу увагу на те, що поля ПІБ та ІПН мають заповнюватись автоматично (зчитуватись з ключа). Користувач вказує лише дату народження, номер контактного телефону, електронну адресу, а також встановлює відмітку на згоду з умовами реєстрації.
Після введення номеру контактного телефону та електронної адреси, система запропонує отримати коди підтвердження. Після їх введення та натискання кнопки «Підтвердити» користувач потрапить до свого «Електронного кабінету». Для завершення реєстрації потрібно проставити відмітку в полі «Я погоджуюсь з умовами користування сервісом електронного кабінету» та натиснути «Підтвердити». Після здійснення всіх описаних дій користувач перейде до Електронного кабінету.
Що стосується реєстрації юридичних осіб у «Електронному суді», то користування підсистемою здійснюється після початкової реєстрації та подальшої авторизації користувача у власному Електронному кабінеті, що знаходиться за інтернет-посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.
Реєстрація електронного кабінету юридичної особи здійснюється з обов’язковим використанням кваліфікованої електронної печатки такої юридичної особи (далі – КЕП), а не електронного підпису керівника чи іншої посадової особи установи. Видача КЕП юридичної особи здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Для початкової реєстрації юридичної особи в електронному кабінеті підсистеми «Електронний суд» необхідно здійснити наступні кроки:
Водночас повідомляємо, що функціонал підсистеми «Електронний суд» передбачає механізм автоматичного оповіщення користувачів про надходження до Електронного кабінету процесуальних документів, зміни стану розгляду судової справи чи про надходження інших документів у справі, шляхом надсилання відповідного повідомлення на вказану користувачем адресу електронної пошти. Після завершення реєстрації, в Електронному кабінеті юридичної особи у розділі «Мої справи» автоматично будуть відображені всі матеріали судових справ, учасником яких є така юридична особа.